مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-25اقتصادي

فارس من| احتکار آجر در سرخس صحت ندارد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس با بیان اینکه احتکار آجر در سرخس صحت ندارد، گفت: کوره های آجرپزی سرخس به دلیل اتمام خشت خام فعلا تولید آجر ندارند و یک کوره آجرپزی نیز که در حال تولید آجر است فقط تا عید خشت خام دارد و تمام آجرهای خود را تا عید پیش فروش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، مخاطبان این رسانه سوژه ای با عنوان برخورد با کوره های آجرپزی سرخس به دلیل احتکار آجر در سامانه فارس من ثبت کردند و درخواست پیگیری این موضوع را داشتند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس درباره این موضوع اظهار کرد: پس از اینکه از این موضوع مطلع شدم جهت بررسی آن به کوره های آجرپزی شهرستان سرخس رفتم و طبق مشاهدات و بررسی ها موضوع احتکار آجر در سرخس صحت ندارد.

علی اکبر اکبری افزود: شهرستان سرخس در مجموع 6 کوره آجرپزی دارد که سال جاری 4 کوره آجرپزی فعال بودند و در حال حاضر فقط یک کوره آجرپزی در حال تولید است و بقیه کوره های آجرپزی به دلیل اتمام خشت خام فعلا تولید و پخت آجر فشاری یا گَری ندارند.

وی بیان کرد: آن یک کوره آجرپزی نیز که در حال تولید آجر است فقط تا عید خشت خام دارد و تمام آجرهای خود را تا عید پیش فروش کرده است و علت اصلی که در حال حاضر در سرخس فروش آجر انجام نمی شود اتمام خشت خام و همچنین پیش فروش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| احتکار آجر در سرخس صحت ندارد

فارس من| احتکار آجر در سرخس صحت ندارد